بیشترین تاثیر دمنوش لاغری چه زمانی است؟

 

slimming tea
slimming tea

دمنوش لاغری را صبح ناشتا بنوشید تا بتوانید شاهد بیشترین تاثیر آن باشید. در سال های اخیر دمنوش های زیادی برای کاهش وزن و پاکسازی بدن معرفی شده اند.

با این حال انواع چای از نظر تاریخی به خصوص در فرهنگ آسیایی بسیار محبوب بوده و هستند. مردم این مناطق از انواع دمنوش ها برای کمک به هضم غذا، تحریک متابولیسم بدن، سرکوب اشتها و پاکسازی بدن استفاده می کنند.

دمنوش لاغری بعد از چند روز اثر می کند؟

اغلب چای هایی که به منظور کاهش وزن نوشیده می شوند بهتر است به مدت ۲ الی ۴ هفته مصرف شوند. با این حال مردم پس از گذشت  ۸ الی ۱۲ ساعت از نوشیدن چای کمی بی اشتهایی را تجربه می کنند.

هر محصول اثرات متفاوتی دارد و یا پاسخ گویی بدن هر فرد ممکن است به مدت زمان خاصی نیاز داشته باشد. علاوه بر آن سطح فعالیت افراد و متابولیسم آنها در اثر بخشی محصول نیز تاثیر می گذارد.

دمنوش لاغری ارگانیک

این دمنوش ترکیبات طبیعی اما منحصر به فردی دارد. تنها پس از چهارده روز چربی سوزی از ناحیه شکم شروع می شود. سپس با سم زدایی و پاکسازی بدن احساس سبکی بیشتری خواهید داشت.

ترکیبات طبیعی این محصول عبارتند از:

·       چای سبز چینی ۱۶ درصد

·       رازیانه مصری ۱۴ درصد

·       نعناع مراکشی ۱۴ درصد

·       زنجبیل سریلانکا ۱۰ درصد

·       گزنه فرانسوی ۸ درصد

·       گوارنای بریزیلی ۵ درصد

چای سبز چینی

چای سبز یک نوشیدنی مفید و حاوی پلی فنول های طبیعی است که در تحریک متابولیسم نقش مهمی دارد. این ماده می تواند جذب لیپیدها و کربوهیدرات ها را به مقدار قابل توجهی کمتر کند.

رازیانه مصری

دانه رازیانه حاوی فیبر غذایی است و در افزایش متابولیسم نقش دارد. مصرف فیبر شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد.

همچنین رازیانه در تسهیل دفع ادرار، حذف بقایای اسید اوریک در خون، تحریک ترانزیت روده و شکستن اسیدهای معده برای جلوگیری از تجمع چربی اضافی نقش مهمی ایفا می کند.

نعناع مراکشی

این به تنهایی و یا در ترکیب با سایر چای ها یا دمنوش ها موثر است. نعناع مراکشی یا فلفلی قرن هاست که برای کمک به هضم غذا استفاده می شود. چای نعناع فلفلی به عنوان یک شل کننده طبیعی ماهیچه های دستگاه گوارش عمل می کند. ترکیبات فنلی موجود در این چای به افزایش متابولیسم و خروج گاز از دستگاه گوارش کمک می کنند.

عطر و طراوت

چای نعناع خوش عطر، نیرو بخش، آرام بخش و یک نوشیدنی بدون کالری است.

زنجبیل سریلانکا

چای زنجبیل به دلیل ترکیبات قوی از قبیل جینجرول به عنوان یک عامل ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی عمل می کند. زنجبیل علاوه بر طعم و مزه دلپذیری که دارد حاوی خواص زیادی نیز هست. خواصی از قبیل:

·       کاهش التهاب

·       تحریک متابولیسم

·       سرکوب اشتها

·       کمک به هضم غذا

·       کاهش اختلالات روده

·       کاهش نفخ

·       کمک به چربی سوزی شکمی

گزنه فرانسوی

این گیاه به دلیل توانایی از بین بردن سموم انباشته در بدن معروف شده است. علاوه بر آن این دمنوش لاغری می تواند منجر به کاهش تورم در اعضای مختلف بدن  شود.

گوارانای بریزیلی

این محصول در ترکیبات نوشیدنی های انرژی زا بکار برده می شود. کافئین موجود در گوارنا منجر به افزایش متابولیسم، کاهش اشتها، کاهش وزن و کاهش چربی های شکمی می شود.

راه های دیگر برای کاهش وزن پایدار

با تغییر در سبک زندگی می توان به روشی ایمن به کاهش وزن پایدار رسید.

رژیم غذایی متعادل

با کمک یک برنامه غذایی متعادل که در آن از تمام گروه های غذایی استفاده شده باشد می توان در کاهش وزن موفق تر شد. خوردن آگاهانه و گوش کردن به زبان بدن در نشانه های گرسنگی و سیری در این رابطه بسیار کمک کننده است.

هیدراته ماندن

علاوه بر چای یا دمنوش روزانه ۸ لیوان آب بنوشید. نوشیدن آب فرآوان در طول روز به کنترل اشتها کمک می کند.

فعالیت بدنی

افرادی که در هفته ۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی دارند سالم ترند. تمرینات هوازی و قدرتی به ساخت توده عضلانی کمک می کند.

خواب کافی

کمبود خواب با هورمون های گرسنگی بدن تداخل دارد. در این صورت هیچ چای یا دمنوشی نمی تواند از افزایش اشتها و پرخوری جلوگیری کند.

مدیریت استرس

مطالعات نشان می دهند استرس بالا می تواند منجر به پرخوری و انتخاب غذاهای ناسالم شود.

حرف آخر

کلید کاهش وزن تنها دمنوش لاغری و یا محصولاتی از این قبیل نیست. برای رسیدن به کاهش وزن پایدار باید صبور باشید و از انتخاب راه حل های سریع اجتناب کنید.

منبع: https://www.sira.fit/

Comments

Popular posts from this blog

آیا دمنوش برای لاغری شکم و پهلو موثر است؟

در رژیم غذایی ویت واچرز چه بخورم و چه بنوشم؟

رژیم فستینگ چند کیلو کم می کند؟